بيماري نقرس و بيماري هاي عصبي را با دمنوش سيب ترش درمان كنيد!

۲۵ بازديد

چاي سبز و سيب ترش

چاي سبز و سيب ترش نيوشا سرشار از پلي فنول ها مي باشد كه به دليل خواص آنتي اكسيداني خود، فعاليت آنزيمي بدن را كنترل مي كند. سيب ترش براي افراد گرم مزاج بسيار مفيد است.

در قديم از سيب ترش براي درمان نقرس و بيماري هاي عصبي استفاده مي شده است.  در طب سنتي سيب ترش را براي درمان تب و تهوع ،اسهال و براي تقويت معده به كار مي برند.

خواص سم زدايي چاي سبز و سيب ترش نيوشا آن را به نوشيدني طبيعي و مفيد براي از بين بردن عفونت ها و ويروس ها در بدن تبديل كرده است.

سيب داراي ويتامين ها، آنزيم ها و املاح مفيدي است كه ببراي تقويت اعصاب و قلب بسيار مفيد مي باشد. به همين خاطر، نوشيدن چاي سيب قبل از خواب، باعث داشتن خوابي  آرام و با كيفيت مي شود.

 

خواص چاي سبز و سيب ترش براي قلب، مغز، خون و استخوان

ويتامين B6 موجود در چاي سبز و دمنوش سيب ترش نيوشا ميزان اكسيژن رساني به بافت هاي مختلف بدن را افزايش داده  و با تقويت سيستم ايمني بدن به بهبود عملكرد گلبول هاي سفيد خون كمك مي كند.

كوئرستين موجود در چاي سبز و سيب ترش نيوشا نوعي فلاونوئيد است كه از سلول هاي مغز در برابر راديكال هاي آزاد محافظت مي كند،  به همين دليل تاثير زيادي در پيشگيري از بيماري هايي همچون آلزايمر دارد.

 فلاونوئيدهاي موجود در دم كرده سيب بسياري از عوارض مرتبط با يائسگي همچون گرگرفتگي و بهم ريختگي را در زنان كاهش مي دهد و با افزايش تراكم استخوان ها از پوكي آن ها پيشگيري مي كند.

پكتين موجود در چاي سبز و سيب ترش نيوشا ، تري گليسيريد و ميزان قند خون را تنظيم كرده و به كاهش كلسترول خون كمك مي كند.

 

ميزان پتاسيم موجود در چاي سبز و سيب ترش، بسيار زياد است. پتاسيم الكتروليتي است كه مايعات درون و اطراف سلول را در تعادل نگه مي دارد. اين امر براي جريان الكتريكي درون بدن كه باعث تپيدن قلب مي شود ضروري است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.